صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خراسان رضوی یکی از قطب‌های ورزش کشور است

  • کد خبر: ۱۴۲۷۵۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: خراسان رضوی یکی از قطب‌های ورزش کشور است و در بسیاری از رشته‌ها این استان توانسته است کرسی‌های خوبی داشته باشد.

آرش فرهادیان بابادی، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز وضعیت ورزش خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خراسان رضوی یکی از قطب‌های ورزش کشور است. در بسیاری از رشته‌ها این استان توانسته است کرسی‌های خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

وی درباره مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مجمع تیراندازی بسیاری از اعضا بر عملکرد مالی و برخی فعالیت‌های پیشین نقد داشتند که بنا شد به‌صورت مشروط براساس آرای صادرشده عملکرد‌ها مورد موافقت اعضای مجمع قرار گیرد.

فرهادیان در ادامه گفت: به‌هرحال باید از افرادی که پیش از سردار قربانی سکان‌دار فدراسیون بودند، تشکر کرد. در مجموع مجمع خوبی بود و کار‌های ارزشمندی برای تیراندازی در حال وقوع است.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها درباره پیوند امور فرهنگی و ورزش خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی آغاز شده است و در حوزه فرهنگی شاهد ارتباطات خوب فدراسیون‌ها هستیم. ضمن اینکه در حوزه ورزش معاونت فرهنگی و اداره کل فرهنگی در تعامل با فدراسیون‌ها و کمیته فرهنگی آنان موفق عمل می‌کند. در این زمینه اتفاقات خوبی درحال وقوع است و در آینده‌ای نزدیک شاهد پیوند بیشتر ورزش و مسائل فرهنگی خواهیم بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.