صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همه راه‌های اصلی خراسان رضوی بازگشایی شد

  • کد خبر: ۱۴۴۱۴
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: شب گذشته چند راه اصلی این استان به علت شدت بارش برف و وقوع کولاک مسدود اعلام شد که در حال حاضر با بازگشایی جاده تربت حیدریه - باغچه طی دقایق گذشته همه راه‌های مسدود استان بازگشایی شد.
به گزارش شهرآرا نیوز، ابراهیم نصری افزود: در جریان بارش برف طی روز‌های جمعه و شنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه ۱۸ جاده شریانی و یک راه اصلی در خراسان رضوی شن و نمک پاشی و برف روبی شد.
وی ادامه داد: بر اثر بارش‌های اخیر در روز جمعه ۹ راه اصلی استان به طول دو هزار و ۶۳۹ کیلومتر با استفاده از دو هزار و ۹۴ تن شن و نمک، برف‌روبی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طی دیروز شنبه نیز با شدت یافتن بارش‌های زمستانی هفت هزار و ۸۱ کیلومتر راه اصلی با استفاده از پنج هزار و ۴۲ تن شن و نمک برف روبی شد.
نصری افزود: ۵۴۳ نفر از کارکنان این اداره کل با استفاده از حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری طی دو روز گذشته به ۶۹۷ خودرو و هزار و ۳۲۵ مسافر گرفتار در برف و کولاک در طول جاده‌های استان امدادرسانی کردند.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.
این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.