صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از اصلاح طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی با حضور سخنگوی شورای نگهبان در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید انصاری در تشریح دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست ایرادات  طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی به منظور تامین نظر شورای نگهبان رفع شد.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدواریم با توجه به رفع ایرادات و ابهامات مطرح شده از سوی شورای نگهبان، این طرح به قانون تبدیل شود و مشکلات جامعه بازنشستگان در جهت انتقال یا تجمیع سوابق بازنشستگی رفع شده و به نتیجه مطلوبی منتهی شود. رفع ایراد طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی به منظور تامین نظر شورای نگهبان از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار این نشست قرار داشت که اعمال شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ایراد وارد شده پیرامون حکم الزام به پرداخت سهم کارفرما به صورت مطلق برای افراد ناتوان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بود که در کمیته به یک جمع‌بندی رسیدیم مبنی بر اینکه در روستا‌ها ملاک همان یک درصد باشد و قرار شد در شهر‌ها نیز برای تا ۶۰ متر یک درصد تا ۱۰۰ هم دو درصد و برای متراژ بالاتر به مثابه سایر شهروندان انجام شود که روز سه شنبه در دستورکار کمیسیون قرار خواهیم داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: در این نشست سخنگوی شورای نگهبان و یکی از کارشناسان پژوهشکده این شورا حضور داشتند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.