صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با توجه به بارش برف، برودت هوا و سرمای شدید در استان خراسان رضوی و دشواری تردد در جاده‌ها، آستان قدس رضوی مجتمع‌های میان راهی خود را برای اسکان اضطراری مسافران فعال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی گفت: برای خدمت‌رسانی به مسافران در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس، بازدید لازم از مجتمع‌های میان‌راهی انجام و تمهیدات اقدامات لازم اتخاذ شد.

 تامین سیستم گرمایشی و آب گرم

سید هاشم حسینی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجتمع میان‌راهی دامغان در استان سمنان، مجتمع میان‌راهی کاهک در سبزوار و سایر مجتمع‌های اطراف مشهد افزود: تامین سیستم‌های گرمایشی، فراهم کردن آب گرم، مفروش کردن فاصله پارکینگ‌ها تا مکان اقامت و همچنین برف‌روبی مجتمع‌ها، از جمله اقدامات انجام شده طی این بازدیدها بود.

 هماهنگی با هلال‌احمر و پلیس 

حسینی ادامه داد: همچنین طی هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئولان محلی هر مجتمع، خدمات ویژه‌ای برای زائران و مسافرانی که در مسیرهای جاده‌ای گرفتار شده‌اند و نیاز به کمک دارند ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در جوار مجتمع‌های میان‌راهی، ایستگاه‌های هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و گشت‌های پلیس نیز مستقر است و خدمات مورد نیاز زائران را ارائه خواهند کرد. به گفته حسینی همچنین طی هماهنگی با هلال احمر، پتوی مورد نیاز جهت اسکان مسافران نیز تامین خواهد شد.

منبع: آستان نیوز 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.