صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به گزارش شهرآرانیوز، سید سعید مقدم زاده، سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت:علی رغم مشکلات گذشته و عدم پرداخت سهم دولت از بیمه فرهنگیان در دولت قبل موفق شدیم سهم دولت را احیا و در قالب رفاهی آن را تأمین کنیم، دولت کنونی نیز کمک کرد که از بودجه ۱۴۰۱ این سهم احیا شود.

وی افزود: در همه مناطق، نواحی و شهرستان‌ها یک صندوق وام ضروری داریم که از محل پاره سهام‌هایی که همکاران از حقوق خود پرداخت می‌کنند، تأمین می‌شود. از این رو ارائه وامی با سود صفر درصد، به میزان سه برابر پولی که فرد در صندوق گذاشته وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دوره جدید خدمات، عدد تفاهمنامه با بانک ملی برای ارائه وام به فرهنگیان هفت برابر شده و تا ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است، ادامه داد: در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است

به گفته وی، در تفاهمنامه جدید با بانک ملی برای بازپرداخت دیگر نیازی نیست که ماه به ماه به بانک مراجعه شود، بلکه بازپرداخت تسهیلات از طریق کسر از حقوق اعمال می‌شود.

منبع: خبرفوری

بیشتر بخوانید: حداقل حقوق بازنشستگان در سال آینده (۱۴۰۲) اعلام شد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حمید
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
همچون وامی هست ولی خود اداره ما ۹۰ درصدشو برداشته برای کادر خودش ۱۰ درصدشو قرعه کشی کرد تا به چندنفر اونم چون دستشون رو شد وگرنخ میخواستن صداشو درنیارن کسی نفهمه یکی از همکارا پا پیچشون شد که همچون وامی هست مجبور شدن به بقیه هم چندتا دونه بدن…لطفا رییس اداره ای هارو که این کارو کردن بازخواست کنید.
ناشناس
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0/. را از کجایت اختراع کرده ای؟
معلم
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
شما از کجا پول میگیرید این خبرهای کذب رو منتشر میکنید؟

روز زن هست تمام کارمندان کادو میگیرن معلمی که مادر چهل دانش آموز هست باید در غم تبعیض بسوزه. هیچ وامی نمیدن باید سپرده بخوابونی صندوق فرهنگیان. رتبه بندی هم ناقص اجرا شد. خلاصه ارزشی برای معلم قائل نیستن و توصیه میکنم سمت این شغل داغون نیاید ما که سال بعد استعفا میدیم خرج زندگی که هیچ شرمنده خانواده هستیم با این گرونی ملتم همیشه از معلم طلبکارن مخصوصا ایرانی جماعت. ما که میریم خودتون بیاید حرص بچه هاتونو بخورید یا حق