صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: دادستانی با الزام دستگاه‌های مسئول به وظیفه خود باعث شد که اجرای طرح کمربند سبز مشهد در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد توسط شهرداری عملیاتی و اجرایی گردد.
به گزارش شهرآرا نیوز، محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی بیان کرد: یکی از تنفسگاه‌های اصلی شهر مشهد ارتفاعات جنوبی شهر است که با توجه به وجود سنگ‌های معدنی، از اواخر دهه ۸۰ تصرفات غیرقانونی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در غفلت دستگاه‌های نظارتی صورت پذیرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دادستانی در راستای صیانت از اراضی ملی و پیشگیری از تصرفات غیرمجاز و مبارزه با پدیده زمین خواری با ورود جدی به موضوع با الزام دستگاه‌های مسئول به انجام وظیفه خود باعث شد که اجرای طرح کمربند سبز مشهد در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد توسط شهرداری عملیاتی و اجرایی گردد.
وی تصریح کرد: در همین راستا ده‌ها معدن غیرمجاز در اراضی ارتفاعات جنوبی شهر مشهد تعطیل و به وضعیت سابق اعاده شد و با پیگیری‌های مکرر، بسیاری از تصرفات که توسط اشخاص حقوقی صورت گرفته بود آزادسازی و جهت اجرای طرح کمربند سبز مشهد در اختیار شهرداری قرار گرفت.
منبع: میزان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.