صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدارس و ادارات قزوین فردا شنبه (۲۴ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۴۵۱۷۵
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
  • ۲
بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، ادارات دولتی و دانشگاه‌های قزوین در روزهای شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، تمامی دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمت‌رسان و شعب منتخب بانک‌ها به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

بنا بر این خبر فعالیت مراکز آموزشی شامل دانشگاه‌ها و کلیه مدارس به جز امتحانات مقطع متوسطه در روزهای شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی‌ماه در سطح استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین تمامی ساختمان‌های مراکز یادشده ملزم به خاموش نگه‌داشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی‌ماه بوده و ساعت شروع به کار ادارات در روز دوشنبه استثنائا ساعت ۹ صبح است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
بابا چرا این قزوین شفاف توضیح نمیده میشه بگید دادگاهها و دادسراها و ادارات مربوط به قوه قضاییه و اجرا احکام استان قزوین تعطیل هست یا نه ؟ الان از هفته قبل تعطیل بوده اند اگر تا دوشنبه هم تعطیل باشه ما برای انجام عمور قضاییه باید کجا مراجعه کنیم ؟
ناشناس
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
یعنی دادگاه و دادسرا هم تعطیله؟