پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود
سرخط خبرها

مدارس و دانشگاه‌های گیلان شنبه و یکشنبه(۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۴۵۱۷۶
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
مدارس و دانشگاه‌های گیلان شنبه و یکشنبه(۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد
بر اساس اعلام ستاد مدیریت جهادی گاز، مدارس، مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، مدارس و مراکزآموزش عالی و دانشگاه های استان در روزهای شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری غیرحضوری و شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه جاری ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور اسدالله عباسی استاندار گیلان، شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، فقط در روزهای شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه، ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

همچنین در این مصوبه، کلیه فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان (دولتی و غیردولتی) در روزهای شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

این مصوبه شامل تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی می گیرد.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->