صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دیدار سردار رادان با رئیس قوه قضائیه + تصاویر

  • کد خبر: ۱۴۵۵۸۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
  • ۱
رئیس قوه قضائیه در دیدار سردار رادان گفت: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت، نقش به سزایی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز یکشنبه (۲۵ دی) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا با وی دیدار کرد. 

رئیس قوه قضائیه در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای ایشان در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد و گفت: دستگاه قضایی آمادگی کاملی برای کمک به مجموعه انتظامی کشور در راستای عمل به مسئولیت‌های قانونی و تحکیم امنیت و آسایش مردم بهبود خدمت‌رسانی به مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضائیه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد. 

همچنین در این دیدار، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن بیان گزارشی از آخرین وضعیت نیروی انتظامی کشور، توضیحاتی درباره برنامه‌ها و اهداف این مجموعه در دوره جدید ارائه کرد. 

منبع: میزان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شهروند
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
با سلام و احترام اینجانب یه شهروند گرفتار و فرزند شهید همین نیروی انتظامی که از سردار رادان گله دارم در خصوص شکایت بنده علیه رئیس کلانتری کندرود در تبریز و معاون وی که الان شده رئیس کلانتری کندرود کیوان پور اسمش یا کدوم......که در حق اینجانب ظلم و ستم و خيانت کردند ولی متأسفانه چندین بار با ۱۹۷ در تبریز عباسپور و۱۹۷ تهران تماس و شکایت م را اعلام کردم ولی متأسفانه در این خصوص جواب ونتیجه ای ندادند که هیچ حتی ارتقای درجه هم دادند به پوربهنام و معاونش کیوان پور یا کدوم ظالم