صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: بذر استعداد‌های خراسان رضوی در آینده‌ای نه‌چندان دور در سطح ایران و آسیا نتیجه خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان اصولی در مجمع سالانه هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: رویکرد هیئت فوتبال خراسان رضوی شکل‌دادن زیرساخت‌ها و ایجاد مبنا‌های لازم در حوزه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: این دوره از هیئت فوتبال خراسان رضوی را به نام هیئت شهرستان‌ها می‌شناسند. سیاست تمرکززدایی و پخش امکانات و توجهات در اقصی نقاط کشور در هیئت فوتبال استان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: در امر استعدادیابی گام‌هایی برداشته و بذر‌هایی کاشته‌ایم که جوانه‌های آن در فوتبال و فوتسال و در بخش آقایان و بانوان در آینده‌ای نه‌چندان دور در سطح ایران و آسیا به ثمر خواهد نشست.

اصولی گفت: همچنین در حوزه‌های ساختاری اداری و انضباطی برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است و اقداماتی به سرانجام رسیده که در هیئت‌های پیشین مورد توجه قرار نگرفته بود. به‌عنوان مثال در هیئت‌های پیشین حسابرسی مالی در هیئت وجود نداشت، اما ما در این ۳ سال مطابق استاندارد‌های حسابداری در هیئت پیش رفتیم و تنها هیئت فوتبالی در ‌کشور هستیم که برای صورت‌های مالی خود حسابرس ویژه داریم.

وی تصریح کرد: در کسب درآمد و پیش‌بردن امورات هیئت فوتبال بر اساس اساسنامه فدراسیون جلو رفتیم و توانستیم بدون کمک به صورت مستقل درآمدزایی کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.