برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

از انتقاد تاج به غیبت نماینده برای فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر تا رونمایی از کتاب قوانین فوتسال

  • کد خبر: ۱۴۶۰۸۲
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
از انتقاد تاج به غیبت نماینده برای فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر تا رونمایی از کتاب قوانین فوتسال
مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی امروز برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و در غیاب هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

در حالی که این جلسه با محوریت بررسی صورت‌های مالی هیئت فوتبال برگزار شد، انتظار می‌رفت مدیرکل ورزش و جوانان به‌عنوان یکی از منتقدان اصلی هیئت فوتبال در این جلسه حاضر باشد که این اتفاق عملی نشد.

در ادامه این جلسه کلیپی از عملکرد فعالیت‌های هیئت فوتبال استان پخش شد که برخی از آیتم‌های ارائه‌شده در این کلیپ بسیار عجیب بود. برگزاری مسابقه ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی که حواشی متعدد آن هنوز هم دست ا‌ز سر فوتبال استان برنداشته، به‌عنوان یکی از نقاط قوت این هیئت معرفی شده است!

رونمایی از کتاب، اهدا جام و مدال در رده‌های مختلف سنی هم از دیگر مواردی بود که به‌عنوان دستاورد‌های مفید هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در یک سال گذشته عنوان شد.

بدرقه تیم‌های پایه به مسابقات جهانی، برنامه‌های مشارکتی با شهرداری مشهد، برگزاری مراسم مذهبی در ورزشگاه تختی و... بخش دیگری از عملکرد‌های هیئت فوتبال استان‌ در یک‌سال گذشته بود.

رونمایی از کتاب قوانین فوتسال، با محتوای آموزش داوران و مدرسان کشوری هم در حاشیه مراسم مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد.

در بخش دیگر این مجمع، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، به غیبت نماینده لیگ برتری فوتبال استان اشاره کرد و این وضعیت را نشانه ضعف و کم‌کاری هیئت فوتبال خراسان دانست و اظهار امیدواری کرد که این مسئله زودتر حل شود.

 

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->