صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فردا آخرین مهلت صدور و تمدید برگه حمایت تحصیلی

  • کد خبر: ۱۴۶۱۵۶
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
اطلاعیه کانون انجمن های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی اعلام کرد اتباع خارجی برای صدور و یا تمدید برگ حمایت تحصیلی سال جدید تا فردا به دفاتر خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کانون انجمن های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی اعلام کرد، برابر با ابلاغیه اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی مهلت صدور و یا تمدید برگ حمایت تحصیلی سال جدید ۶ روز تمدید شده است.

لذا آن دسته از خانواده های اتباع افغانستاني دارنده برگه سرشماري معتبر تا ١٤٠١/٠٧/٣٠ که دارای فرزند لازم التعلیم ( از ۶ سال تا ۱۸ سال ) می باشند و افرادی که برگه حمایت تحصیلی سال قبل را داشتند و موفق به اخذ برگه حمایت تحصیلی جدید نشده اند؛ می توانند از روز شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ الی ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ برای صدور و یا تمدید برگ حمایت تحصیلی سال جدید به دفاتر خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه کنند.

کانون انجمن های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی افزود واجدین شرایط به دفتر کفالت محل صدور برگه حمایت تحصیلی سال قبل و یا دفتر محل صدور برگه سرشماری مراجعه نمایند. همچنین مشمولینی که دفاتر مربوطه آنان غیر فعال است، برای تعیین وضعیت به انجمن/نمایندگی استان مراجعه کنند.

کانون انجمن های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی درباره مشمولین این طرح گفت تجدید برگه- ویژه دارندگان برگه حمایت تحصیلی سال ۱۴۰۰ که تاکنون برای تجدید برگه اقدام ننموده اند، مشروط بر ارائه برگه سال تحصیلی قبل و یا اثبات صدور برگه در سامانه انجام می شود.

این اداره در اعلامیه خود افزوده است صدور برگه- ویژه دارندگان برگه سرشماری سبز رنگی که تاکنون برای صدور برگه حمایت تحصیلی مراجعه ننموده اند. مشروط به ارائه برگه سرشماری و اسکن آن در سامانه و داشتن شرایط سنی(۶ الی ۱۸ سال) می باشد.

در انتهای این اعلامیه آمده است تسهیلات مزبور به هیچ وجه شامل اتباع افغانستانی فاقد سابقه در طرح سرشماری نخواهد شد.

منبع: YJC

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.