صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سید عبدالله ارجائی گفت: رمز موفقیت بعد عنایت خدا اعتماد به تفضل علی بن موسی الرضا (ع) در شهر، همدلی و شرط موفقیت در مدیریت، داشتن گروه کاری همدل است لذا خواهش دارم این موضوع همچنان در دستور کار قرار گرفته و تقویت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی در مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهری اظهار کرد: از مردم مشهد تشکر می‌کنم زیرا اگر همراهی آنان نبود این اتفاقی که بعد قریب بیست سال رقم خورد به این شیرینی تبدیل به خاطره نمی‌شد.

وی افزود: هفته بعد نیز موجی از سرما وارد کشور می‌شود که به شدت قبلی نیست لذا همکاران باید توجه کافی داشته باشند و کار را رها نکنند.

شهردار مشهد با اشاره به بودجه شهرداری بیان کرد: طبیعی است که آنچه حوزه های مختلف انتظار دارند در بودجه قرار نمیگیرد زیرا منابع محدود و برنامه ها فراتر از آن است لذا ما باید شرایط کشور را بپذیریم، منابع را درست مدیریت کنیم و مصارف را اولویت بندی تا خداوند ما را یاری کند.

ارجائی خاطرنشان کرد: از شما مدیران انتظار دارم که از بودجه به صورت منسجم دفاع و نهایت تلاش در تحقق آن را داشته و به ان وفادار باشید.

وی اضافه کرد: رمز موفقیت بعد عنایت خدا اعتماد به تفضل علی‌بن موسی الرضا (ع) در شهر، همدلی و شرط موفقیت در مدیریت، داشتن گروه کاری همدل است لذا خواهش دارم این موضوع همچنان در دستور کار قرار گرفته و تقویت شود.

شهردار مشهد در خصوص عنوان دستیار مردمی سازی گفت: خلق این عنوان ابتکار رییس جمهور است و برای کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و ما در شهرداری نیز به دلیل نزدیکی بسیج و مردم سازی آقای گرایلی را به این منصب انتخاب کردیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.