صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اول قوه قضائیه گفت: پیشنهادی از قوه قضائیه به ریاست جمهوری مبنی بر تشکیل هیئتی با حضور معاون اول قوه قضائیه، نائب رئیس اول مجلس و معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی مورد موافقت رئیس جمهور واقع و ابلاغ شده است و بزودی این اتفاق می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد مصدق در حاشیه اولین جشنواره آثار حقوقی نیرو‌های مسلح، درباره زمان برگزاری آزمون کانون وکلا گفت: معاونت حقوقی قوه قضاییه در حال بررسی این موضوع است و جلساتی با روسای کانون‌ها گذاشته‌اند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مطالبه مردم درباره برگزاری آزمون وکالت مطالبه بحقی است، افزود: اگر این آزمون امسال برگزار نشود حتما سال بعد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصدق درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی گفت: پیشنهادی از سوی قوه قضاییه به ریاست جمهوری داده شد مبنی بر اینکه، هیئتی با حضور معاون اول قوه قضاییه، نائب رئیس اول مجلس و معاون اول رئیس جمهور تشکیل شود و پرونده‌های کثیرالشاکی را بررسی کنند و نتایج را به شورای عالی هماهنگی اقتصادی پیشنهاد دهند.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه اخیراً این پیشنهاد مورد موافقت رئیس جمهور واقع و ابلاغ شده است و بزودی این اتفاق می‌افتد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوایی
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
کانونهای وکلا خودمختار شده اند، دریابید روزی را که من و امثال من داد و فریاد سر دادیم که باباجان بر اینها نظارت کنید و گوش شنوایی نبود و دادگاه انتظامی خودتان گوشش بدهکار نبود که اینها برای ما پرونده ساخته اند و متخلف واقعی خودشان هستند، هنوز هم نظارتی ندارید و معلوم نیست یک وکیل داد خود را از مدیر سابق کانون در کجا باید بستاند