صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گل محمدی گزینه سرمربیگری تیم ملی

  • کد خبر: ۱۴۶۷۹۱
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به یکی ازگزینه‌های جدی جانشینی کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از پایان تلخ تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی فوتبال، کارلوس کی‌روش بدون اینکه درباره آینده کاری خود با فوتبال ایران توضیحی ارائه کند راهی کشورش شد.

دراین میان، اما همچنان نام او به عنوان یک گزینه بالقوه برای بازگشت دوباره به تیم ملی فوتبال ایران مطرح بوده و فدراسیون فوتبال نیز او را درمیان گزینه‌ها حفظ کرده است، اما با توجه به اینکه کی‌روش به شدت محبوبیتش را در فوتبال ایران از کف داده و دیگر کارایی فنی لازم را ندارد، فدراسیون فوتبال درتلاش است گزینه مناسب‌تری را برای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کند.

دراین میان نام برخی گزینه‌های داخلی مطرح شده، اما به تازگی نام یحیی گل محمدی نیز شنیده می‌شود و هیچ بعید نیست بعد از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس درلیگ برتر مسئولان فدراسیون فوتبال برای مذاکرات نهایی با سرمربی موفق باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شوند.

گل محمدی تا کنون دو قهرمانی درلیگ برتر را با پرسپولیس به نام خود ثبت کرده و درآستانه کسب سومین قهرمانی است. این مربی زمانی که در ذوب آهن اصفهان بود نیز دو بار جام حذفی را صاحب شد و از جمله معدود بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که درجام جهانی فوتبال موفق به گلزنی شده است.

گل محمدی که استعدادش را درمربیگری به خوبی در پرسپولیس نشان داده از نگاه برخی تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال اکنون بهترین گزینه محسوب می‌شود وباید دید درآینده آیا امکان عقد قرارداد با این مربی فراهم خواهد شد یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.