خمز؛ جدیدترین گزینه برای جانشینی کی‌روش

  • کد خبر: ۱۴۸۰۱۴
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
خمز؛ جدیدترین گزینه برای جانشینی کی‌روش
رسانه اسپانیا «AS» از پاکو خمز به عنوان گزینه مربیگری در تیم ملی ایران نوشت.

به گزارش شهرآرانیوز، ماجراجویی پاکو خمز در ایران می‌تواند به زودی جهش قابل توجهی داشته باشد. همانطور که آس اطلاع یافته، سرمربی تراکتور در بین گزینه‌های فدراسیون فوتبال ایران است تا هدایت تیم ایران را بر عهده بگیرد. در این کشور آسیایی، آن‌ها کاملاً از بازی تیم و رشد تاکتیکی‌ای که خمز در مدت کوتاه در تراکتور داشته شگفت‌زده شده‌اند.
فدراسیون فوتبال ایران در حال ارزیابی گزینه‌های متعدد برای جانشینی کی‌روش است و سرمربی اسپانیایی طرفداران زیادی در بین افراد مسئول و تصمیم‌گیر دارد. زمانی که خمز سرمربی تراکتور شد این تیم در رده هفتم بود و الان به رده پنجم رسیده است و ۹ امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد.
خمز توانسته نتایج خوبی در ایران بگیرد و در ۶ بازی، ۱۱ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را به دست آورده که شامل سه برد، دو تساوی و یک باخت می‌شود.
پاکو خمز تجربه کار در خارج از اسپانیا را دارد. او قبلاً در سال ۲۰۱۷ چمدان‌های خود را برای مکزیک بسته بود تا هدایت کروز آزول را بر عهده بگیرد. خمز سابقه حضور در تیم هایی، چون رایو، ایبیزا، کوردوبا، گرانادا، لاس پالماس، کروز آزول و کارتاخنا را دارد.
این رسانه اسپانیایی در حالی از خمز به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم ملی نام برده که در روز‌های گذشته یک نشریه عربی هم از هکتور کوپر به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال نام برده بود، اما روز گذشته مهدی تاج تمامی نام‌های مطرح شده در این مورد را تکذیب کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->