صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: یکی از دشوارترین مسابقات‌مان را در مشهد برگزار کردیم.

علی نقدی بعد از پایان مسابقه با نیان الکترونیک در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز به برد این هفته تیمش در مشهد اشاره کرد و گفت: انصافا نیان الکترونیک در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده‌ای داشت و می‌دانستیم کار خیلی سختی در سالن مهران داریم. البته بازیکنان ما در سرویس‌ها و دفاع روی تور فوق العاده بودند و همین موضوع کار ما را برای برد راحت کرد.
وی در ادامه به حضور تماشاگران هم اشاره کرد و گفت: باید به جامعه والیبال مشهد بابت داشتن همچین هوادارانی تبریک گفت. انصافا به بهترین شکل ممکن روی تیم ما فشار وارد کردند و بازیکنانمان را تحت فشار قرار دادند. در بسیاری از مواقع بازی با جوی که ایجاد می‌شد بازیکنان جوان‌تر ما دچار اشتباهات فردی می‌شدند که البته در جریان کلی بازی تاثیر گذار نبود.
علی نقدی در پایان به عملکرد داوری هم اشاره کرد و گفت: انصافا پرچم‌هایی که زده شد بدون نقص بود. برخلاف بسیاری از شهر‌ها که ادعای مهد والیبال بودن دارند، مشهد نشان داد که بدون ادعا تبدیل به یکی از قطب‌های والیبال ایران شده است. همه داوران بدون هیچکونه غرضی حتی یک پرچم اشتباه هم نداشتند و همه چیز در بهترین وضعیت ممکن بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.