نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

باخت بدموقع نیان الکترونیک

  • کد خبر: ۱۴۷۹۱۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
باخت بدموقع نیان الکترونیک
تیم نیان الکترونیک مشهد در حالی‌که با یک پیروزی می‌توانست ۹۰درصد راه صعود به پلی‌آف لیگ برتر راه هموار کند، مقابل فولاد سیرجان شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران، از ساعت ۱۵ امروز در شهرهای مختلف شروع شد و در یکی از جدال‌های نزدیک این هفته، تیم نیان الکترونیک مشهد در سالن مهران، میزبان فولاد سیرجان بود و در پایان با ارائه یک بازی پراشتباه، با نتیجه ۳ برصفر مغلوب مهمان خود شد.

دریافت های خوب مرندی و قائمی در تیم فولاد در کنار اشتباهات فردی بازیکنان نیان الکترونیک باعث شد تا یکی از ضعیف ترین نمایش های نماینده مشهد را در سالن مهران شاهد باشیم.

ست اول این مسابقه با برتری ۲۵ بر ۱۵ تیم مهمان همراه بود. سرویس های دقیق و دفاع روی تور عالی بازیکنان فولاد در کنار اشتباهات فردی عجیب و پرتعداد بازیکنان نیان، در این دست اختلاف ۱۰ امتیازی را ثبت کرد تا شاگردان حامد صمدی شروع ناامیدکننده‌ای داشته باشند.

ست دوم مسابقه برخلاف دست اول، تا امتیازات پایانی میلی‌متری پیش رفت اما در پایان بازهم این تیم مهمان بود که موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از سد نیان الکترونیک بگذرد. دریافت های عالی بازیکنان فولاد بدون تردید اصلی‌ترین عامل برتری سیرجانی ها تا پایان دست دوم بود.

ست سوم این مسابقه هم با برتری ۲۵ بر ۱۷ فولادی ها به پایان رسید تا تیم مهمان انتقام دور رفت را از نیان الکترونیک بگیرد.

حامد صمدی که تیمش در این مسابقه بسیار پراشتباه ظاهر شده بود، در این دست به بازیکنان جوان تر تیمش میدان داد تا برای بازی های آینده، پشتوانه لازم را داشته باشد.

نماینده والیبال مشهد که تا اینجای کار هم عملکرد قابل قبولی از خودش ثبت کرده، برای قطعی شدن صعودش به پلی‌آف باید در دیدارهای پیش رو هوشمندانه تر عمل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->