صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر بهداشت با بیان اینکه ۹۸ درصد از داروی مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: در تلاش هستیم خدمات بستری را به صورت رایگان به مردم کشور ارائه کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین‌اللهی در آیین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی در شرق استان سمنان اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان و در تمامی شاخص‌های این حوزه جمهوری اسلامی ایران با فاصله، از کشور‌های منطقه خاورمیانه پیشتاز است.

وی با بیان اینکه بزرگترین ثروت ایران در حوزه سلامت نیروی انسانی بسیار خوب و توانمند است، ابراز کرد: حضور کارشناسان حوزه سلامت در مناطق محروم از دستاورد‌های مهم نظام است.

عین اللهی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دانشگاه‌های بسیارخوب و بزرگ کشوراست که خدمات ارزشمندی را ارایه می‌کند، اظهار کرد: طی فعالیت دولت سیزدهم ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۸۰۰ تخت نیز بزودی اضافه خواهد شد، افزود: در دولت سیزدهم تعداد ۸۵۰ طرح بهداشتی به بهره برداری رسید و تعداد ۲ هزار طرح بهداشتی دیگر نیز در آینده افتتاح می‌شود. طی ۱۶ ماه فعالیت دولت مردمی، افزون بر ۶ میلیون نفر از مردم، زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

به گفته وی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۰۰ شهید در روز‌های همه‌گیری کرونا تقدیم سلامت کشور کرد.

عین اللهی تاکید کرد: در تلاش هستیم خدمات بستری را به صورت رایگان به مردم کشور ارائه کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.