صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران گفت: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در عشق آباد برگزار می‌شود و شرکت کنندگان تا ۱۷ بهمن فرصت ثبت نام در این نمایشگاه را دارند. متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۵۰۰۵ تماس بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران در ارتباط تلفنی با برنامه "سلام خبرنگار" شبکه خبر گفت: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان از ۲۶ تا ۲۸ بهمن به همت شرکت نمایشگاه مشهد و همراهی حوزه‌های مرتبط به ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، تجار و فعالان اقتصادی تا ۱۷ بهمن ماه فرصت ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه را دارند.

صیفی در ادامه گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند. حوزه نفت و گاز و مشتقات نفتی، پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، شوینده‌ها، ابزار و ماشین آلات، صنایع نوشیدنی و غذایی، تجهیزات پزشکی، دارویی و سلامت، کشاورزی، کود و اوره، رنگ و روغن، کاشی، سرامیک و سرویس‌های بهداشتی، صنایع فلزی، آهن و فولاد، چوب و مواد معدنی، خودروسازی و قطعات از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام سه روز برای حضور در نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان بیان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور همه گروه‌های کالایی است. متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه میتوانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۵۰۰۵ تماس بگیرند.

منبع: صداوسیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.