صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از برگزاری نشست طرح سئوال از وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست یوسف نوری پاسخگوی سئوالات نمایندگان بود.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حاجی‌پور در تشریح نشست کمیسیون آموزش مجلس، گفت: در نشست وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی سئوالات نمایندگان در کمیسیون بود.

نماینده مردم آمل در مجلس یادآور شد: سئوال نخست را فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد مطرح کرد که سئوالات وی در خصوص سنجش عادلانه در مدارس و انتصاب نیرو‌های ناکارآمد و غیربومی در آموزش و پرورش بود که وی از پاسخ وزیر قانع نشد.

وی ادامه داد: سئوال بعدی را سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر مطرح کرد که سئوال او نیز در خصوص وضعیت نابسامان مدارس استان‌های محروم کشور من جمله خوزستان و خرمشهر و جزیره مینو بود که قانع شدن یا نشدن وی موکول به بازدید وزیر آموزش و پرورش از مناطق نام برده شد.

حاجی‌پور اضافه کرد: علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در خصوص اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان سئوال بعدی را مطرح کرد که  مهلت سه هفته‌‎ای به وزیر برای ارائه مستندات و اقدام انجام شده در این راستا داده شد.

وی افزود: سئوال بعدی را هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور مطرح که سئوال وی در خصوص مطالبات فرهنگیان و اجرای رتبه بندی برای کارکنان اداری آموزش و پرورش بود که وی از پاسخ وزیر قانع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: سئوال پایانی در این نشست را معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص بی توجهی به شرایط شغلی و معیشتی معلمان خرید خدمات آموزشی مطرح کرد که وی از پاسخ وزیر قانع نشد و این سئوال راهی صحن علنی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.