صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایش فیلم هیاپاور در قالب جشنواره فیلم فجر مشهد نظرات مثبت و منفی مختلفی را دریافت کرد. 

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بینندگان فیلم هایپاور با بیان اینکه هایپاور فیلم خوبی بود که به موضوع دفاع مقدس می‌پرداخت، اظهار کرد: البته این فیلم نسبت به بسیاری از آثار ژانر دفاع مقدس ضعیف‌تر ظاهر شد.

وی ادامه داد: در حقیقت بازی‌ها و دکوپاژ فیلم اصلا مناسب نبود و می‌توانست بهتر از این باشد. بیننده دیگری نیز با اشاره به ضعف جلوه‌های بصری فیلم هایپاور عنوان کرد: اگر این جلوه‌های بصری به شکل بهتری به نمایش در می‌آمد، می‌توانست موجب افزایش تاثیرگذاری اثر نیز شود.

وی تصریح کرد: همچنین بازی‌ها متوسط بود و می‌توانست شخصیت شهید ستاری بهتر از این‌ها نمایش داده شود. یکی از تماشگران فیلم هایپاور گفت: این فیلم بازیگری خوبی نداشت. تدوین آن نیز خیلی خوب نبود و همین موضوع بر سطح هیچان فیلم اثر می‌گذاشت. وی خاطرنشان کرد: به نظر من هایپاور نسبت به فیلم قبلی که در مورد شهید ستاری ساخته شد، ضعیف‌تر بود.
 
یکی دیگر از بینندگان این فیلم با بیان اینکه جای خالی چنین آثاری خیلی احساس می‌شود، بیان کرد: این فیلم نشان می‌دهد که برخی‌ها چقدر برای این مملکت کار کرده‌اند. خیلی خوب است که هنوز برخی آثار سینمایی به این افراد می‌پردازد. تماشاگر دیگری هم یادآور شد: به نظر من روایت فیلم شاید برای یک اثر ۳۰ الی ۴۰ دقیقه‌ای مناسب‌تر می‌بود، ولی نتوانست در قالب یک اثر سینمایی کار را پیش برد.

فیلم هایپاور ساخته هادی محمدپور است و فرزاد حسنی و علیرام نورایی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.