سرخط خبرها

اکران ۸ فیلم در پنجمین روز برگزاری جشنواره فجر مشهد

  • کد خبر: ۱۴۹۷۲۶
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
اکران ۸ فیلم در پنجمین روز برگزاری جشنواره فجر مشهد
در پنجمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد ۸ فیلم در ۶ پردیس سینمایی منتخب این جشنواره اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در پنجمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد، در پردیس سینمایی هویزه ویژه اصحاب رسانه و هنر، فیلم‌های «اتاقک گلی» در ساعت ۱۵، «چرا گریه نمی‌کنی» در ساعت ۱۷:۳۰ و «روایت ناتمام سیما» در ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.
در پردیس سینمایی آفریقا نیز دو فیلم «روایت ناتمام سیما» و «آن‌ها مرا دوست داشتند» به ترتیب در سانس‌های ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اکران خواهد شد.
پردیس سینمایی ویلاژتوریست هم در سانس ساعت ۱۹:۳۰ با فیلم «سرهنگ ثریا» میزبان علاقمندان خواهد بود.
در پردیس سینمای سیمرغ نیز در دو سانس ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به ترتیب فیلم‌های «هوک» و «آه سرد» اکران می‌شود.
پردیس سینمایی برفی در سانس ساعت ۱۹:۳۰ با فیلم «کت چرمی» میزبان علاقمندان است.
در ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم «چرا گریه نمی‌کنی» در پردیس پارک بازار اکران خواهد شد.

فیلم «اتاقک گلی» به کارگردانی «محمدعلی عسگری» در کرمانشاه فیلمبرداری شده است. این فیلم، روایتی از عملیات مرصاد و حضور لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) را بازگو می‌کند و سعید دشتی، سعید زارعی، مسعود شامی، تینو صالحی و نوید پورفرج در آن نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم «چرا گریه نمی‌کنی» دومین فیلم «علیرضا معتمدی» است. این فیلم، روایت فردی است که بعد از فوت برادر، نمی‌تواند گریه کند و دوستانش با راه‌های مختلف از او دعوت می‌کنند تا گریه کند. علیرضا معتمدی، فرشته حسینی، باران کوثری، هانیه توسلی، علی مصفا، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی و امیرحسین فتحیدر این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «روایت ناتمام سیما» سومین ساخته «علیرضا صمدی» وایت زندگی یک پزشک است که انتشار خبری در فضای مجازی، زندگی خانوادگی او را دستخوش تغییر می‌کند. آزاده صمدی، حامد کمیلی، غزل شاکری، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت، دانیال نوروش، محمد حیدری و مهسا باوفا در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند» ساخته «محمدرضا رحمانی» فیلمی در ژانر اجتماعی است که با محوریت یک موضوع انسانی قرار است به چالشی جدید بپردازد. امیر جعفری، امیرحسین آرمان، لیلا بلوکات، نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، نفس عزیزی و مهسا اسماعیلی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم «سرهنگ ثریا» «لیلی عاج» از فیلم اولی‌های جشنواره امسال است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق در پادگان اشرف می‌پردازد. ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی و شهروز آقاپور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «هوک» ساخته «حسین ریگی» قصه‌ای است که در استان سیستان و بلوچستان اتفلق می‌افتد و روایتی از دو برادر ورزشکار بلوچ است که برای رسیدن به آرزو‌های بلندپروازانه خود تلاش می‌کنند. امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی‌پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج‌نیا و سعید رضایی‌کیا در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم «آه سرد» ساخته «ناهید عزیزی» یکی دیگر از فیلم اولی‌های جشنواره امسال است و روایتی از دو همسفر است که بی آن که حرفی برای گفتن داشته باشند، در جاده‌ای همسفر شده اند. ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم «کت چرمی» ساخته «حسین میرزامحمدی» یکی دیگر از فیلم اولی‌های این جشنواره است که یک داستان اجتماعی را روایت می‌کند. فیلمی پر بازیگر که جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و رویا تیموریان و سیامک احصایی در آن ایفای نقش می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->