صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جشنواره فیلم فجر مشهد امشب شلوغ‌ترین شب خود را به لحاظ اکران فیلم‌ها پیش رو خواهد داشت و ۱۱ فیلم را در ۶ پردیس سینمایی منتخب به مخاطبان عرضه می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، با وجود اعلام نتایج جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم‌های جشنواره تا فردا در مشهد ادامه دارد و امروز نیز پردیس‌های منتخب جشنواره در مشهد، شلوغ‌ترین روز خود را به لحاظ اکران فیلم‌ها و با اکران ۱۱ فیلم پیش رو خواهند داشت.
پردیس سینمایی هویزه در ۳ سانس میزبان اصحاب هنر و رسانه است و فیلم‌های «آنها مرا دوست داشتند» در ساعت ۱۵، «پرونده باز است» در ساعت ۱۷:۳۰ و «هوک» در ساعت ۱۹:۳۰ در این پردیس سینمایی اکران می‌شود.
پردیس سینمایی آفریقا ۲ سانس برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته است. «کاپیتان» در ساعت ۱۷:۳۰ و «سینما متروپل» در ساعت ۱۹:۳۰ در این پردیس اکران می‌شود.
پردیس ویلاژتوریست هم در ۲ سانس ۱۷:۳۰ و ۲۲:۳۰ میزبان علاقمندان است و به ترتیب، فیلم‌های «عطرآلود» و «غریب» در آن اکران می‌شود.
پردیس سیمرغ ۳ سانس برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته و «اتاقک گلی» در ساعت ۱۷:۳۰، «در آغوش درخت» در ساعت ۱۹:۳۰ و «کت چرمی» در ساعت ۲۱:۳۰ در این پردیس اکران می شود.
پردیس سینمایی برفی در ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقمندان به فیلم «سرهنگ ثریا» خواهد بود. پردیس سینمایی پارک‌بازار در ساعت ۱۹:۳۰ فیلم «سینما متروپل» را برای مخاطبان اکران می‌کند.
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.