صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شب گذشته، در اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، پردیس پورعابدینی به عنوان برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پردیس پورعابدینی شب گذشته در اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به عنوان برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن انتخاب شد.

این بازیگر جوان متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران است و از سال ۱۳۹۸ با بازی در سریال نمایش خانگی "آقازاده" به شهرت رسید.

به گفته خودش در سن ۱۰ سالگی و پس از تماشای فیلم "هامون" به بازیگری علاقمند شده و در سن ۱۸ سالگی وارد کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی شده است.

پردیس پورعابدینی سابقه همکاری در تئاتر "قصه ظهر جمعه" با نسیم ادبی را در کارنامه دارد که پس از آن برای بازی در نقش مرضیه در سریال نمایش خانگی "آقازاده" توسط بهرنگ توفیقی انتخاب می‌شود و درخشش او در نخستین تجربه تصویری اش باعث شهرت او در این عرصه شده است.

او درخصوص بازی در سریال "آقازاده" اینگونه گفته است: «سختی نقشم در سریال آقازاده اینجا بود که یک مانلی درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که کار پیچیده می‌شد، به همین خاطر باید واقعا از آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تشکر کنم که برای نزدیکی من به نقش کمک زیادی کردند.»

پردیس پورعابدینی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و در اختتامیه جشنواره چهل و یکم فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازی نقش اول زن را برای فیلم «غریب» بدست آورد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.