صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل نظارت بر نگهداری و تعمیرات و بهره‌برداری تأسیسات معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پیاده‌رو‌های بهسازی شده شهر تا پایان امسال به ۲میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، بهنام خیاط در گفتگو با برنامه رادیویی شهر ما دراین خصوص افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا ابتدای سال جاری دو میلیون و ۲۰۰ هزارمترمربع از پیاده‌رو‌های اصلی شهر بهسازی شده بود و طی سال۱۴۰۱ نیز ۲۰۰هزار مترمربع دیگر از پیاده‌رو‌های مشهد در حال بهسازی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست‌های شورای اسلامی و مدیریت شهری دوره ششم نگاه ویژه‌ای به پیاده‌روسازی در حاشیه شهر شده است و بر همین اساس از اعتبار ۲۸۰میلیارد تومانی بودجه پیاده‌روسازی ۶۵درصد به این مناطق اختصاص‌یافته است.

مدیرکل نظارت بر نگهداری و تعمیرات و بهره‌برداری تأسیسات معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه مسیر‌های بساوایی و همسطح‌سازی برای توانیابان نیز اجرایی شده است ادامه داد: اکنون اقدامات عمرانی محدوده منفصل توس بااعتبار ویژه در حال انجام است و پس از آن آسفالت معابر خاکی پیاده‌رو‌های این محدوده نیز بهسازی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.