صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست شهرداری مشهد در مراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضا‌های ورزشی سطح شهر مشهد گفت: در فاز اول اجرای پروژه‌های زودبازده با مشارکت و نظر خود مردم ساکن در این پهنه‌ها حدود ۴۱۰ پروژه شناسایی و اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به این موضوع تخصیص داده شد.

اصغری در مراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضا‌های ورزشی سطح شهر مشهد گفت: هدف و بهانه رونمایی از دیوارنگاری چهره شهدا، تجدید عهدی با شهدا و امام شهداست.

سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: یاد و خاطره همه شهدا را باید زنده نگه داشت. یکی از تکالیف شورای شهر در زنده نگهداشتن یاد شهدا دیوار نگاری است و این فضا هم مزین به تمثال هفت شهید شد. وظیفه دیگر ما در قبال شهدا الگوبرداری از رفتار و زندگی آن‌ها است که از هر نظر منزه هستند. در وصیت‌نامه‌ها و خاطرات شهدا از الگوی رفتاری آن‌ها زیاد شنیده‌ایم. الگوی عملی و رفتاری از شهدا باید همه ما به آن توجه کنیم.

اصغری ادامه گفت: هدف دوم این مراسم تقدیر و تشکر از شورای شهر به دلیل مصوبات خوب برای خدمت‌رسانی به پهنه‌های ناکارآمد شهری است.

وی درباره طرح اجرای پروژه‌های زودبازه شهر مشهد گفت: در ابتدای تشکیل شورا مصوبه‌ای مبنی بر اجرای پروژه‌های زودبازده به شهرداری ابلاغ شد. در فاز اول با مشارکت و نظر خود مردم ساکن در این پهنه‌ها حدود ۴۱۰ پروژه شناسایی و اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به این موضوع تخصیص داده شد.

اصغری بهره برداری از ۹ زمین ورزشی را بخشی از طرح اجرای پروژ‌ه‌های زودبازده عنوان کرد و در ادامه گفت: اسفالت معابر و‌ جمع‌آوری آب‌های سطحی و فضای سبز و‌غیره از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری با حمایت شورای شهر انجام شده است.

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.