صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک مربی اروپایی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند؟

  • کد خبر: ۱۵۰۸۵۰
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به دنبال یک مربی اروپایی اما جوان است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در جلسه اخیر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در چوار که اتفاقا همه اعضا نیز حضور داشتند، قرار بود در مورد تیم ملی بزگسالان، جانشین کی‌روش، گزینه‌های تاج و دلایل تعلل در معرفی کاندیدا‌ها بحث و تبادل نظر شود. جلسه، اما همانطور که مشخص بود آنقدر موارد قابل بحث داشت که باز هم به گفته آقایان وقت نشد در مورد تیم ملی صحبت کنند.

گفته می‌شود مهدی تاج هیچ گزینه ایرانی ارائه نداده و صراحتا به هیات رئیسه گفته است گزینه داخلی ندارد. به این ترتیب امیر قلعه‌نویی نیز از لیست مربیان منتخب خارج شده است. نتایج هفته‌های اخیر این مربی با گل‌گهر نشان داد در بزنگاه‌های حساس نمی‌شود روی او حساب کرد و عملکرد قابل اعتمادی ندارد. 

از بین گزینه‌های خارجی هم هر چند بررسی‌هایی صورت داده، اما هیچ گزینه‌ای قطعی نیست. در واقع گزینه‌هایی هستند که هر چند دهان پر کن و نامدار نیستند، اما نفرات قابلی هستند. شنیدیم گزینه‌های مورد نظر تاج و البته هیات همراهش مربیان جوانی هستند که در اروپا کارنامه خوبی دارند و می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. همه این عوامل باعث شد دراین جلسه هم رئیس فدراسیون خیلی راحت در مقابل هیات رئیسه ادعا کند هیچ گزینه‌ای برای معرفی ندارد و در حال رایزنی و بررسی است. در نتیجه اینطور که از شواهد امر بر می‌آید فعلا فدراسیون فوتبال هیچ گزینه‌ای به عنوان کاندید سرمربیگری تیم ملی ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.