صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسابقات قرآن ویژه مهاجران افغانستانی برگزار شد

  • کد خبر: ۱۵۰۹۱۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات قرآن ویژه مهاجران افغانستانی در ایران با مشارکت ۳۷۰ شرکت‌کننده و به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این مسابقات به همت شعبه قم مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن وابسته به آستان حسینی و  همکاری مرکز قرآنی «شهید حبیب بن مظاهر» کویت برگزار شد و ۳۷۰ شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان به رقابت پرداختند.

منتظر المنصوری، مدیر مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن وابسته به آستان حسینی شعبه قم در این باره گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات، مهاجران افغانستانی مقیم شهرها و استان‌های مختلف ایران به صورت الکترونیکی(برخط) رقابت کردند.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد و رقابت متسابقین در رشته‌های مختلف «تلاوت تحقیق(ویژه آقایان)»، «ترتیل(بانوان)»، «مفاهیم قرآن» و «تفسیر سوره حجرات» برگزار شد.

المنصوری گفت: اساتید و داوران متخصص قرآنی در دو بخش آقایان و بانوان به ارزیابی اجرای شرکت‌کنندگان پرداختند که در پایان ۵ نفر از هر رشته به مرحله دوم(نهایی) این مسابقات راه پیدا کردند که قرار است در شهر مقدس قم به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت بپردازند.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.