صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با توجه به تعطیلی ایام عید باشگاه استقلال باید تا قبل از پایان سال وام میلیاردی برای پرداخ بدهی استراماچونی را دریافت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی  دو راه بیشتر پیش رو ندارد. راه اول کمک گرفتن از دستگاه‌های دولتی است که تا کنونی صحبتی دراین خصوص نشده که برای مثال وزارت ورزش یا وزارت اقتصاد و دارایی کاری در این راستا برای باشگاه استقلال انجام دهند. به لحاظ قانونی نیز این دستگاه‌ها از پرداخت هرگونه کمک به استقلال منع شده اند. تنها راه حل برای فتح الله‌زاده دریافت وام کلان چند میلیاردی است تا ازباشگاه استقلال بتواند از سد بزرگ پرداخت این بدهی به سلامت عبور کند.

درهمین راستا گفته می‌شود مدیران استقلال توافقاتی با یکی از بانک‌های فعال ایران انجام داده‌اند تا هرطور شده این وام به حساب باشگاه استقلال واریز و متعاقب آن نیز بدهی به استراماچونی پرداخت شود. با توجه به اینکه ایام عید بخش اعتبارات بانک‌ها فعال نیست باشگاه استقلال باید تا قبل از پایان سال وام مورد نظر را جفت و جور کند واسناد و مدارک خواسته شده از سوی بانک مورد را تامین و گارانتی لازم را بدهد تا مبلغ مورد نظر به حساب این باشگاه واریز شود و دغدغه‌ای بابت محرومیت‌های سنگین احتمالی بعد از پایان زمان تعیین شده از سوی فیفا برای باشگاه استقلال باقی نماند.

مهلت تعیین شده برای استقلال ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.