سرخط خبرها

عذرخواهی رسمی ساپینتو

  • کد خبر: ۱۵۱۲۱۰
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
عذرخواهی رسمی ساپینتو
سرمربی استقلال بابت اظهاراتی که بعد از بازی با پیکان انجام داد، رسما عذرخواهی کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای محرومیت سنگین برای ریکاردو ساپینتو اعلام کرده بود اگر مرد پرتغالی بابت اتفاقاتی که بعد از بازی با پیکان رخ داد، رسما عذرخواهی کند، دو جلسه از محرومیتش کاهش خواهد یافت.

ساپینتو بعد از بازی با پیکان درنشست خبری اظهاراتی انجام داد که برای جامعه فوتبال ایران بسیار سنگین بود. هرچند که اطرافیان این مربی در باشگاه استقلال مدعی شده‌اند که استفاده از واژه‌هایی همچون حیوان و جنگل درقبال فوتبال ایران و مربیانش بد تعبیر شده و ساپینتو منظور خاصی نداشته، اما بی تعارف این ادبیات زیبنده شخصی نیست که به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال می‌نشیند، نیست و سرمربی آبی‌ها به جهت حفظ احترام و شان باشگاه استقلال هم که شده باید در نوع گویش خود تجدید نظر کند تا بیش از این اعتبار باشگاه استقلال به واسطه رفتار‌های او زیر سوال نرود.

به هرحال، اما متنی که از قول ساپینتو روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفته نوعی درک متقابل از سوی سرمربی استقلال و مخالفانش محسوب می‌شود.

بخشی از متن پیام ساپینتو به این شرح است:

احترام همواره اولویت من است، هر جا که می‌روم و هر بار که می‌خواهم با همه اطرافیانم گفتگو کنم. همانطور که من همیشه همین کار را با کسانی که هر روز با من کار می‌کنند انجام می‌دهم. احترام همان چیزی است که من همیشه گفته‌ام و بر آن اصرار داشته‌ام.

آنچه تاکنون اینجا در فوتبال دیده‌ام، رفتار گرم و صمیمی است و به همین دلیل همیشه بر رابطه خوب، احترام و صمیمیت تاکید می‌کنم. باید بگویم که من هرگز نخواسته‌ام به کسی بی احترامی کنم حتی بعد از بی احترامی‌هایی که در زمان‌های مختلف به من شد.

به عنوان مثال، در بازی با پیکان همواره آرام و متمرکز بودم و هیچ مشکلی با نیمکت و مربیان رقیب نداشتم و در کنفرانس مطبوعاتی هم در مورد سخنانم و کلماتم به طور کامل توضیح دادم، اما فکر می‌کنم معنای آنچه گفتم، به طور کامل منتقل نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->