صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش مالک باشگاه شهرخودرو به ادعای شاهین بوشهر

  • کد خبر: ۱۵۱۴۷
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان به ادعای شاهین شهرداری بوشهر درباره قرارداد ۲ بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته در نخستین بازی از رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو خراسان در ورزشگاه شهید بهنام محمودی به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی جنجالی، ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پس از اخراج حسین مالکی مهاجم شاهین در دقیقه ۲۹ این بازی، جو ورزشگاه شهید محمودی متشنج شد و هواداران شاهین در بین ۲ نیمه بازی اجازه ورود تیم داوری به رختکن را ندادند. به هر ترتیب این بازی به پایان رسید و بلافاصله موضوع دیگری از سوی مدیران باشگاه شاهین مطرح شد. مدیران شاهین به استفاده از ۲ بازیکن تیم شهرخودر در این بازی، یعنی میلاد سرلک و ابوالحسن جعفری اعتراض کردند. آن‌ها معتقد هستند قرارداد شهرخودرو با این بازیکنان غیرقانونی است و حتی نامه‌ای اعتراضی را به سازمان لیگ برتر و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارسال کردند.
 
امروز فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به ادعای مدیران باشگاه شاهین اظهار داشت: وقتی که فدراسیون فوتبال کارت بازی بازیکنی را صادر می‌کند و ما هم کلیه مراحلی را که فدراسیون در قرارداد‌ها اهمیت می‌دهد را لحاظ می‌کنیم، مشکلی وجود نخواهد داشت.

حمیداوی ادامه داد: ما برای این ۲ بازیکن استعلام گرفتیم و بعد از استعلام اقدام به عقد قرارداد با سرلک و جعفری کردیم. پس هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.