صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراحل دریافت ارز خدماتی از مرکز مبادله چیست؟

  • کد خبر: ۱۵۱۶۵۷
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
مدیر ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا جزییات و مراحل دریافت ارز خدماتی توسط مردم را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود توکلی درباره فرآیند دریافت ارز در مرکز مبادله ارز و طلا اظهار کرد: متقاضی دریافت ارز در سرفصل‌های خدماتی مصوب بایستی به یکی از کارگزاران مرکز مبادله مراجعه کند. پس از تحویل مدارک، ابتدا مراحل چک و تایید شکلی انجام می‌شود و اگر منطبق با شرایط اعلامی بود آن را به مرکز مبادله می آورد و تحویل نماینده دستگاه در مرکز مبادله می‌دهد.

وی افزود: نماینده مقیم دستگاه مربوطه در مرکز مبادله به صورت ماهوی مدارک را بررسی می‌کند که در صورت تایید یک کد برای متقاضی ارسال می شود که متقاضی با همراه داشتن کد می‌تواند به کارگزار اولیه که انتخاب کرده مراجعه و ارزخود را دریافت نماید.

مدیر ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: البته در ابتدای شروع کار شعبه‌های منتخب بانک ملی به عنوان کارگزاران ما خدمت رسانی کرده و همه ذینفعان سر فصل‌های ارز خدماتی (حقیقی و حقوقی) می‌توانند تقاضای خود را برای کارگزار ارسال کند.

توکلی اعلام کرد: هیچ تفاوتی میان یک ذینفع و یک متقاضی وجود ندارد و تمام متقاضیان اگر مدارک مثبته خود را که دال بر  تأمین نظر سرفصل مربوطه است داشته باشند، دستگاه مربوطه آن را تامین و تایید خواهد کرد. امیدواریم براساس پیش بینی انجام شده در طول ۳ یا حداکثر ۴ روز بتوانیم به تقاضایی که ثبت می‌شود  تخصیص ارز را انجام دهیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.