صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«امیرشهاب رضویان» کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران معتقد است مشهد جزو شهرستان هایی است که زیرساخت های خوبی برای تولید فیلم دارد.

 «امیرشهاب رضویان» کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران و یکی از اساتید اردوی آموزشی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوان ایران در مشهد، در حاشیه برگزای مراسم اختتامیه این اردو به شهرآرانیوز گفت: این اردو، تجربه خوب و پرانرژی از نسل جوانی بوده که می توانند سینمایی خوب و بهتر برای ایران بسازند و سینمایی را در آینده رقم بزنند که متفاوت با سینمای امروز باشد.

وی افزود: تداوم اینگونه برنامه ها، حمایت های استانی از تولید فیلم و این که حمایت ها و بودجه ها معطوف به پایتخت نباشد، می تواند در آینده نتایج خوبی را رقم بزند.

رضویان خاطرنشان کرد: باید نهادهای بیشتری در استانها با این موضوع ارتباط داشته باشند. اگر صدا و سیما، حوزه هنری، استانداری ها، فرمانداری ها، شهرداری ها و هر نهادی کهبودجه فرهنگی در اختیار دارد به این موضوع وارد شوند، قطعا اتفاقات بهتری رقم می خورد. سالها است ما یک فیلم سر و شکل دار و موفق درباره مشهد نداریم. فیلمی تاثیرگذار با لهجه خراسانی تولید نشده است. این موارد را مدیران استانی که ترجیحا بومی باشند و شهر و استان خود را دوست داشته باشند، می توانند تامین کنند.

وی درباره پتانسیل سینمایی مشهد در برگزاری این اردو گفت: شرایط مشهد بسیار خوب بود. مشهد جزو شهرستان هایی است که زیرساخت های خوبی برای تولید فیلم دارد. شرکت های ارائه تجهیزات سینمایی، نیروهای متخصص و جوانان علاقمند، می تواند به ارتقای کمی و کیفی سینمای مشهد کمک کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.