صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی در قرارگاه صمت استان با تاکید بر احیاء و راه اندازی واحد‌های صنعتی راکد گفت: همه واحد‌های راکد در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری با اشاره به احیاء و راه اندازی ۸۷ واحد تولیدی در چند ماه اخیر گفت: واحد‌های صنعتی باقی مانده را به سرعت و به صورت روزانه، عارضه یابی و به آن‌ها کمک کنید تا فعال شوند.

وی افزود مشکلات قانونی، مالیاتی و سرمایه در گردش واحد‌های راکد، قابل رفع است و نباید اعمال راهکار‌ها را به روز بعد و هفته آینده، محول کنیم.

نظری، دستگاه‌های مسئول و عضو قرارگاه را موظف کرد تا بجای گزارش گیری و در انتظار واحد‌های تولیدی ماندن را تبدیل به شیوه مراجعه میدانی در محل و تصمیم‌گیری در مکان واحد‌ها با حضور مدیران مربوطه کنند.

وی با مشابه دانستن عملکرد پزشکان خیر در مراجعه به بیماران در مناطق محروم با نظارت بر واحد‌های نیازمند کمک، گفت: با این شیوه، رضایت مردم، نظام و تولید کنندگان تامین خواهد شد و تولید و اشتغال، تقویت می‌شود.

در این نشست ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با ارائه گزارش کاملی از جلسات و مصوبات ستاد تسهیل استان گفت: با فعالیت موثر بسیج و سازمان صمت، نظارت و تصمیم گیری میدانی حتی در شهرستان‌ها به اجرا درآمد و ۲۴۹ واحد راکد، تعیین تکلیف شدند.

وی اعلام کرد از این هفته، ستاد تسهیل به شکل روزانه، تشکیل و به وضعیت واحد‌های راکد باقی مانده رسیدگی خواهد کرد تا در صورت امکان تا پایان سال، واحد تولیدی بلاتکلیف نداشته باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.