صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اظهارنظر معاون وزیر بهداشت پیرامون مسمومیت دختران دانش آموز قم از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۹ اسفندماه) مجلس در تذکر شفاهی گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از آقای قالیباف، نایب‌رئیس و هیات رئیسه مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان که به موضوع مسمومیت دانش آموزان دختر قم ورود کرده و هیاتی را جهت رسیدگی اعزام کردند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: معاونت وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.

وی تصریح کرد: مردم و حوزه انقلابی قم با هرگونه تحجر و کار خارج از عقل و منطق مخالف‌اند بنابراین ضمن اینکه این کار را محکوم می‌کنیم و از این اقدامات برائت می‌جوییم و از تحصیل دختران حمایت و استقبال می‌کنیم لذا مردم عزیز مطمئن باشند که مجلس پیگیر این موضوع است و قطعا دشمنان ملت ایران نمی‌توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند چرا که ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.