صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عملیات اجرایی ساخت ۲۳۳ واحد مسکونی خیرساز در سه روستای حاشیه شهر مشهد از جمله اسماعیل‌آباد آب اشکان، چاهشک و فیانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدرضا موسوی‌نیا در مراسم کلنگ‌زنی ۲۳۳ واحد مسکونی خیرساز در سه روستای حاشیه شهر مشهد از جمله اسماعیل آباد آب اشکان، چاهشک و فیانی اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس با پیروزی و افتخار در کشور انجام شد و این مساله ممکن نبود مگر با مشارکت تمامی اقشار جامعه. در این دوران بسیاری از مردم مشارکت کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی افزود: بنیاد مسکن نیز اگر قرار است کار بزرگی انجام دهد جز با حضور همگی اقشار مردم امکان پذیر نیست.

موسوی‌نیا باب یان اینکه برای انجام کار‌های بزرگ باید از اقشار مختلف کمک گرفت، خاطرنشان کرد: امسال ساخت مسکن برای افراد نیازمند به صورت خاصی  نسبت به سال‌های قبل دنبال می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: تاکنون در کشور ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها ساخته شده و در شهر‌های مختلف امسال مقرر شده تا از منابع انسانی و مالی و ... کمک گرفته تا پروژه‌ها با حجم گسترده‌تر انجام شود. این مسئله مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور نیز است. در حاشیه شهر مشهد به کمک خیرین پروژه‌هایی در حال اجراست، اما امروز اولین پروژه خیرساز در روستا‌های حاشیه شهر مشهد کلنگ زنی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.