صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور متذکر شد: موضوع آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی جزء موارد نگران کننده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ وی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و بیست و هشتمین شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع تایید و تاکید به استفاده مثبت و مناسب از فضای مجازی است.

وزیر کشور ادامه داد: در این زمینه گزارشی در مورد عملکرد فضای مجازی تهیه و به یک کارگروه ارجاع شده است تا بتوانند با اعمال سیاستها، روش‌ها و اقدامات مناسب به کاهش تاثیرگذاری فضای مجازی در زمینه آسیب‌های اجتماعی و استفاده مطلوب از آن و ساماندهی این مهم اقدام کنند.

رحمانی فضلی گفت: همچنین در نشست امروز موضوع نهاد‌های دینی، همکاری و تاثیرگذاری آن‌ها در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر کشور افزود: بر اساس گزارش و نظرسنجی‌های و پیمایش علمی انجام شده، تاثیرات این گونه نهاد‌ها در حوزه اجتماعی بسیار بالا و ارزشمند است.

رحمانی فضلی گفت: مباحث آسیب‌های اجتماعی در حوزه تربیتی نیز قرار است در کارگروهی مورد بررسی قرار گیرد تا از این ظرفیت بزرگ در نهاد‌های آموزشی از جمله آموزش و پرورش و در مدارس مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در این کارگروه روش‌های علمی مشخص خواهد شد، زیرا کماکان ما متعقد هستیم که موضوع آسب‌های اجتماعی را فقط به صورت اجتماعی می‌شود حل و فصل و ساماندهی کرد.

رحمانی گفت: در این ارتباط بهترین روش در حوزه اجتماعی این است که به صورت پیشگیرانه عمل کنیم و اگر بتوانیم با این روش مبتنی بر اجتماعی کردن موضوع مساله را پیش ببریم، قطعا موفق خواهیم شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.