صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز چهارشنبه دهم اسفند در سایت سازمان سنجش آغاز شد و تا روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت نام داوطلبان زمانی تکمیل شده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ثبت نام ۱۵ رقمی دریافت کنند. همچنین 
داوطلبان جهت طرح سوال می‌توانند با شماره‌های ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۶۲ تماس گرفته و یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنند. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۰۰ است.

داوطلبان باید سریال ثبت نام ۱۲ رقمی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی / آموزگار ابتدایی استثنایی) سال ۱۴۰۱ و هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۲/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل دویست و سی و سه هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی

۱- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند.

۲- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

۳- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

۴- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

۵- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایند.

۶- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.

۷- داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.

۸- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.