صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از وقوع یک تصادف منجر به مرگ و ۶ تصادف منجر به مصدومیت از بامداد امروز (۲۰ اسفند) تاکنون خبر داد.

سرهنگ حسین میش مست در گفتوگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: اکنون در مشهد و دیگر بخش‌های استان بارندگی داریم. در مسیرهای شمالی استان شامل محورهای مواصلاتی مشهد به چناران، قوچان، درگز، کلات و فریمان ریزش باران گزارش شده است.

وی افزود: در جاده‌های غربی استان مانند محورهای منتهی به نیشابور، جغتای، جوین و سبزوار نیز بارش باران گزارش شده است. در جاده‌های جنوبی استان نیز که شامل جاده‌های سمت تربت حیدریه، گناباد، کاشمر و بردسکن است، گزارش بارندگی داشته‌ایم. به طور کلی می‌توان گفت بیشتر جاده‌های استان لغزنده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های استان بیان کرد: در محورهای شمالی استان، مشهد به سمت چناران تا محدوده پل گلبهار مسیر رفت و برگشت ترافیک نیمه‌سنگین است. آزادراه شهید شوشتری ترافیک پرحجم در مسیرهای رفت و برگشت دارد و بقیه محورهای در حالت روان و عادی قرار دارند.

وی درباره تصادفات بیان کرد: یک فقره تصادف منجر به مرگ که شامل برخورد یک وسیله نقلیه و عابر پیاده در بزرگراه تربت‌جام بوده است و ۶ فقره تصادف جرحی با ۷ مجروح از شروع بارش باران در استان رخ داده است.

میش‌مست درباره فعالیت‌های نوروز تصریح کرد: همه هماهنگی‌ها با ارگان‌ها و سازمان‌های امدادرسان و خدمات‌رسان ایجاد شده است و همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند آغاز خواهد شد، آماده هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.