تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ خودرو در گیلاوند تهران ۲ فوتی بر جای گذاشت + فیلم

  • کد خبر: ۹۷۷۰۱
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
  • ۱
تصادف زنجیره‌ای ۱۵ خودرو در گیلاوند تهران ۲ فوتی بر جای گذاشت + فیلم
رئیس اورژانس شهرستان دماوند با اشاره به حادثه تصادف زنجیره‌ای در محدوده این شهرستان گفت: این حادثه ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالرحمان رزمگه روز دوشنبه با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۶:۵۱ امروز حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با چند خودرو سواری در بلواری در منطقه گیلاوند به این مرکز اعلام شد و امدادگران با فوریت عازم محل حادثه شدند.

وی با اشاره به آخرین میزان تلفات جانی این حادثه گفت: این حادثه تاکنون ۲ فوتی داشته و آمار مصدومان نیز به ۱۴ نفر رسیده است که با ارائه امکانات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل شده اند.

محمد علیپور سخنگوی ایستگاه آتش‌نشانی دماوند نیز در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام حادثه تصادف زنجیره‌ای در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای  به سامانه ۱۲۵ عوامل امداد و نجات از ایستگاه شماره یک آتش نشانی دماوند، شیفت الف فرماندهی عملیات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.  

وی افزود: حادثه متشکل از ۸ دستگاه خودروی سواری بود که به صورت زنجیره‌ای با همدیگر برخورد کردند.
علیپور خاطر نشان کرد: با همکاری  عوامل آتش نشانی، امدادگران هلال احمر، اورژانس و پلیس راه این حادثه مدیریت شد.

وی ادامه داد: با توجه به وخامت حال مصدومان، توسط عوامل اورژانس و هلال احمر انتقال به مرکز درمانی انجام شده است.

شاهدان علت وقوع چنین تصادفاتی را نبود کمربندی در منطقه جنوبی شهر دماوند و تردد خودرو‌های سنگین از بلوار اصلی شهر ذکر کردند که هر از چند گاهی منجر به وقوع تصادف می‌شود.

منبع: شبکه خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
0
کسی که با خدا باشد نیاز به رایانه ندارد باپول رایانه دوکیلو کدو دو کیلو بادمجان متونی بخره پس زیاد از رایانه ننویسید متشگرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->