صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آرسنال و آرتتا به دنبال قهرمانی لیگ جزیره

  • کد خبر: ۱۵۴۸۲۲
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
آرتتا معتقد است هنوز کار تمام نشده و تیمش باید به پیروزی‌هایش در لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، آرسنال در فصل جاری لیگ برتر شرایط ایده‌آلی دارد و در آستانه فتح دوباره جام قهرمانی این لیگ است. جامی که آخرین بار تیم معروف به شکست‌ناپذیر‌ها در فصل ۴-۲۰۰۳ به دست آورده بود.

میکل آرتتا یکی از مهم‌ترین ابزار‌های توپچی‌ها برای رسیدن به این هدف است. او دیشب بعد از پیروزی مقابل فولام به یک رکورد انفرادی مهم دست یافت و صدمین پیروزی خود از زمان به دست گرفتن سکان هدایت آرسنال را جشن گرفت. اما آرتتا می‌گوید اجازه نمی‌دهد هیچ چیز حواس او را از هدف اصلی‌اش یعنی فتح جام قهرمانی منحرف کند.

آرسنال که با تلویزیون باشگاه صحبت می‌کرد گفت: "رسیدن به ۱۰۰ پیروزی شیرین است. با بردن فولام به این عدد رسیدیم و باید همین‌طور ادامه بدهیم. از این بابت خیلی خوشحالم، ولی متاسفانه هیچ آماری جام قهرمانی نیست. ما هنوز می‌توانیم بهتر بشویم و کار‌های زیادی در پیش داریم".

آرتتا از ۱۶۸ مسابقه به عنوان سرمربی آرسنال ۱۰۰ پیروزی به دست آورده است و نرخ پیروزی‌های او ۵۹.۵ درصد است. این بیشترین نرخ پیروزی در میان تمامی مربیان تاریخ باشگاه به حساب می‌آید.

سرمربی توپچی‌ها در ادامه صحبت‌هایش گفت: "رسیدن به ۱۰۰ پیروزی واقعا خوشحال‌کننده است و نشان می‌دهد در این باشگاه خیلی‌ها کارشان را درست انجام می‌دهند. نقش بازیکنان و به خصوص حمایت هواداران بسیار پررنگ است. معتقدم آن‌ها با انرژی و حمایت‌شان این تیم را دگرگون کرده‌اند. از این بابت واقعا خوشحالم".

منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.