صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهران مدیری به «بن بست» رسید!

  • کد خبر: ۱۵۵۰۱۲
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
مهران مدیری ۷ سال بعد از ساخت اولین فیلم بلند سینمایی‌اش با نام «ساعت پنج عصر»، دومین ساخته سینمایی خود با نام «بن بست» را جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهران مدیری که از ساخت اولین فیلم بلند سینمای‌اش بیش از شش سال می‌گذرد، قصد دارد به زودی و از ابتدای سال آینده دومین تجربه سینمایی‌اش را به تهیه‌کنندگی علی اوجی جلوی دوربین ببرد.

اوجی به تازگی برای ساخت این فیلم تقاضای پروانه ساخت داده است. هیچ اطلاعاتی از عوامل و داستان فیلم رسانه‌ای نشده است، اما گفته می‌شود که «بن بست» یک کار متفاوت در کارنامه کاری مدیری است.

مهران مدیری طی این شش سال دوسریال خانگی «هیولا» و «دراکولا» را کارگردانی کرد و تاکشو و در ادمه مسابقه «دورهمی» را به عنوان کارگردان و مجری روی آنتن داشت.

او در این مدت در مقام بازیگر نیز در چند اثر سینمایی هم به ایفای نقش پرداخت که مهمترینشان بازی در فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی بود.

آخرین فعالیت مدیری در عرصه بازیگری حضور در فیلم جدید محمود کلاری با نام «آینه» است که این فیلم هم به تهیه‌کنندگی علی اوجی تولید شده است. به توجه به فعالیت مشترک آن‌ها در این پروژه به احتمال کلاری در فیلم «بن بست» به عنوان مدیر فیلمبرداری حاضر خواهد بود. او همچنین مدیریت فیلمبرداری اولین ساخته سینمایی مهران مدیری را هم برعهده داشت.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.