صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی تنظیم بازار در سراسر فروشگاه‌های تعیین شده با هدف تنظیم قیمت و تامین نیاز مردم استان در آستانه آغاز سال نو آغاز شد.

حمید جنتی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: این گوشت وارداتی از کشور پاکستان است که از مسیر استان سیستان و بلوچستان به استان حمل و در فروشگاه‌های طرف قرارداد عرضه و در دسترس خرید برای عموم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: محدودیتی برای تامین و توزیع این گوشت وجود ندارد و با توجه به کشش بازار و به هر میزان نیاز باشد، تامین در این زمینه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تامین ارز دولتی برای خرید این گوشت صورت گرفته است، افزود: این گوشت بابسته بندی شرکت " آوا پروتئین" قابل تهیه است و کیفیت آنهم مطلوب می‌باشد.

جنتی در خصوص قیمت گوشت گرم گوساله وارداتی برای مصرف کننده گفت: قیمت هر کیلوگرم ران، سردست و راسته ۲۱۵ هزار تومان، گوشت چرخ کرده ۱۷۰ تومان و هر کیلوگرم گوشت مخلوط ۱۹۲ هزار تومان می‌باشد.

وی در خصوص مراکز فروش این گوشت وارادتی هم گفت: فروشگاه‌های افق کورش و رفاه عرضه کننده این نوع گوشت هستند و فروشگاه‌های اتکا و شهروند نیز با توجه به عقد قرارداد کشوری میتوانند تقاضای سهمیه جهت عرضه داشته باشند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.