صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روابط ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله‌زاده صمیمی و نزدیک نیست و این مربی بعد از کسب نتایج مطلوب نسبت به مشکلات مالی این باشگاه اعتراض تندی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از دلایلی که سبب شد استقلال فصل پیش قهرمان شود، هماهنگی صد درصدی میان مدیرعامل و سرمربی بود به طوری که فرهاد مجیدی در طول فصل با وجود فراز و نشیب‌های بسیار هیچ گاه علیه مدریت این باشگاه حرفی به زبان نیاورد.  

آجورلو نیز در طول فصل هرگز علیه کادر فنی موضعی نگرفت و در روز‌هایی که مجیدی نتایج نا امیدکننده‌ای به دست می‌آورد تلاش کرد موضع سکوت را در پیش بگیرد.

درفصل جاری، اما ساپینتو بار‌ها علیه مدیریت باشگاه استقلال مصاحبه کرده است. او با اینکه عکس‌های با فتح الله‌زده انداخته که در ظاهر دو طرف را صمیمی نشان می‌دهد، اما اظهارات اخیر ساپینتو که مستقیما فتح الله‌زاده را هدف قرار داده کاملا گویای شکاف میان دو طرف است.

البته در باشگاه استقلال سعی شده روابط میان مدیرعامل و سرمربی صمیمی جلوه داده شود. عکس‌هایی که از دو طرف نیز پخش می‌شود این مسئله را در ظاهر بازگو می‌کند، اما اظهارات ساپینتو چیز دیگری را به اثبات می‌رساند که باید نسبت به آن عمیقا حساس بود.  

اگر استقلال درنهایت نتواند قهرمان لیگ برتر شود، این مسائل باید به عنوان اصلی‌ترین دلایل ناکامی ارزیابی شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.