تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل!
سرخط خبرها

درآمد زایی فتح الله‌زاده در حد صفر!

  • کد خبر: ۱۵۵۳۳۵
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
درآمد زایی فتح الله‌زاده در حد صفر!
علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل استقلال که همواره منتقد مدیران سابق بود و شیوه کار آن‌ها را زیر سوال می‌برد اکنون با مشکلات مالی بسیاری مواجه است و نتوانسته درآمدزایی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال از زمانی که سکان مدیریت این باشگاه را به عهده گرفته عملا نتوانسته درآمدزایی قابل توجهی برای این باشگاه داشته باشد و به جز عقد قرارداد با چند اسپانسر که در دوران مدیریت همه مدیران اتفاق می‌افتد کار دیگری برای این باشگاه انجام نداده است.

بعد از اعتصاب بازیکنان نیز خبر رسیده مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال گرفتن کمک از دولت است! اقدامی که نشان می‌دهد مدیرعامل این باشگاه تا چه اندازه در جذب اسپانسر و درآمد ناتوان بوده و به نقطه‌ای رسیده که اگر دولت برایش راهکاری ایجاد نکند، قادر به مدیریت باشگاه استقلال نیست.

درعین حال اعتراض رئیس سازمان خصوصی سازی به رفتار‌های مالی در باشگاه استقلال نیز جای تامل دارد و گفته شده هیچ شفافیت مالی در این باشگاه وجود ندارد.

فتح الله‌زاده با این حجم از ابهامات مالی بدون شک برای ادامه فعالیت در باشگاه استقلال با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهد شد. اعتصاب اخیر بازیکنان در واقع یک هشدار جدی به آقای مدیر است که خود را همواره تافته‌ای جدا بافته در مدیریت این باشگاه می‌دانست، درحالی که در زمان او نیز بحران‌های مالی متعددی ایجاد شده و حتی بازیکنان اعتصاب کرده‌اند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->