صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سیصد و چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور نماینده کارگران، کارفرمایان و برای تعیین دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ عصر یکشنبه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این جلسه در راستای تعیین نهایی دستمزد کارگران برای سال آینده با حضور شرکای اجتماعی کارگری، کارفرمایی و با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

پیش از این جلسه شورای عالی ۲ روز گذشته در ۲۶ اسفند ماه جلسه شورای عالی کار برگزار شد که بعد از ۱۵ ساعت بحث و گفت و گو جلسه بی‌نتیجه ماند.

گمانه زنی‌ها از اعداد و ارقام سبد معیشت و حتی درصد افزایش حقوق از سوی تعدادی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که «علی حسین رعیتی فرد» معاون روابط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موارد را تکذیب کرد.

بعد از اتمام جلسه شورای عالی کار «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از وجود تفاوت دیدگاه بین سه ضلع جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت برای تعیین دستمزد سال آینده خبر داد و گفت که تعیین مزد کارگران عصر یکشنبه ۲۸ اسفند ماه برگزار می شود تا در این فرصت، شرکای اجتماعی با جامعه هدف خود مشورت و گفت وگو داشته باشند و به نتیجه قطعی برسیم.

جامعه کارگری امشب(یکشنبه) در انتظار تصمیم شورای عالی کار برای تعیین افزایش دستمزد در سال آینده هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.