صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: در هر کدام از بوستان‌های حجاب، بهار، بهشت، نیلوفر آبی، گل‌آرا، اردیبهشت، سحر، کوهسنگی، پژوهش، ملت، رودپارک و نیلوفر بخشی از برنامه‌هایی، چون سرود، برنامه‌های طنز، مسابقه، بازی، تفریح و برنامه‌های مذهبی و قرآنی اجرا می‌شود.

سیدناصر نعمتی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری جشن‌های خانوادگی در بوستان‌های مشهد اظهار کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز، شهرداری جشن‌هایی را در بوستان‌های سطح شهر برنامه‌ریزی کرده که شامل اجرای گروه‌های سرود، برنامه‌های طنز، مسابقه‌های استیج، بازی‌ها، تفریح‌های خانوادگی از جمله برای کودکان و فرزندان خانواده‌ها و نورافشانی در برخی مکان‌ها است.

وی افزود: برنامه‌های مذهبی و قرآنی از جمله ترتیل‌خوانی قرآن، تواشیح و سخنرانی نیز برنامه‌ریزی شده، حتی در برخی از این مکان‌ها برنامه‌های ویژه‌تری مانند مداحی و دمامه‌زنی نیز در نظر گرفته شده است. غرفه محصولات خانوادگی نیز در برخی از این بوستان‌ها وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: پویشی به نام مشهد مهربان متناسب با ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده تا مردم بتوانند در آزادی زندانیانی که جرایم غیر عمد دارند، مشارکت کنند.

نعمتی ادامه داد: در هر کدام از بوستان‌های حجاب، بهار، بهشت، نیلوفر آبی، گل‌آرا، اردیبهشت، سحر، کوهسنگی، پژوهش، ملت، رودپارک و نیلوفر بخشی از این برنامه‌ها اجرا می‌شود. برخی بوستان‌ها فعالیت‌های تخصصی متناسب با تم و فضای پارک را نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند. این برنامه‌ها در برخی بوستان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: غرفه‌های متفاوتی برای کودکان در بوستان‌ها در نظر گرفته شده که شامل بازی‌ها و تفریح‌های ویژه کودکان است. موارد آموزشی و بازی‌های گروهی نیز در این غرفه‌ها وجود دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.