بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

جلوه نور و هنر در پارک کوهسنگی مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۶۶۲۷
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
جلوه نور و هنر در پارک کوهسنگی مشهد+ فیلم
اولین جشنواره هنر‌های نوروزی کشور در بوستان کوهسنگی مشهد برپا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پارک کوهسنگی مشهد چند روزی است میزبان هنرنمایی هنرمندان مشهدی است و زائرین و مجاورین بعد از اذان مغرب می‌توانند از فضای متمایز و جدیدی که به همت اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد فراهم شده استفاده کنند. در این فضا نزدیک به ۴۰ اثر هنری زیبا با استفاده از فناوری‌های نوین و با محوریت نور خلق شده اند که محیطی جذاب و دیدنی را برای علاقمندان پدید آورده است.

فضای ویژه بازی کودکان در کنار رویداد‌های فرهنگی از جمله پخش داستان‌هایی در حوزه نمایش و تئاتر با جلوه‌های ویژه و خلاقانه یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد این جشنواره محسوب می‌شود که ساعات خوشایندی را برای هموطنان ایجاد کرده است. 

استقبال خوب زائرین و مجاورین از جشنواره

فضای ایجاد شده در پارک کوهسنگی که بنا به گفته علی مسافری رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نزدیک به ۴ هکتار می‌شود تقریبا پر از جمعیت است. نکته جالب اینکه در میان بازدید کنندگان قشر زیادی را زائرین و مسافرین تشکیل داده اند که به نظر می‌رسد با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اطلاع رسانی مناسب و خوبی برای این عده در نظر گرفته شده است.

اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، زاهدان، تهران و ... در این میان نماینده دارند و همگی از کیفیت بالای این جشنواره و نوآوری و خلاقیت هنرمندان مشهدی صحبت می‌کنند.

بازار عکس‌های یادگاری داغ است

وجه اشتراک اکثر بازدید کنندگان از این جشنواره یک عکس سلفی است که به یادگار برای خودشان می‌گیرند. در این میان بازی کودکان با نور و فضای خانوادگی مفرحی که ایجاد شده به طور قطع، خاطره برگزاری این جشنواره را تا مدت‌ها در ذهن بازدید کنندگان نگه می‌دارد.

تقریبا هرگوشه را که نگاه می‌کنی چند نفری جمع شده اند و مشغول عکاسی از آثار هنری این جشنواره هستند و برخی دیگر هم با این المان‌ها عکس‌های یادگاری می‌گیرند. به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها که شهر مشهد خالی از نماد‌های ماندگار و خاطره انگیز بود حالا این جشنواره یک بار دیگر فضایی را ایجاد کرده تا شهر مشهد در سطح ملی درخشان ظاهر شود.

به نام بزرگان به کام کودکان

فضای ایجاد شده بیشتر از اینکه برای بزرگسالان کاربری داشته باشد، برای کودکان و نوجوانان جذابیت دارد. وجود کارگاه‌های نقاشی روی صورت کودک، تئاتر و فضای بازی کودکان و نوجوانان باعث شده تا خانواده‌ها بیشتر برای پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان به این جشنواره مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->