صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: با وجود هزینه‌های باشگاه استقلال، این باشگاه به دلیل عدم انجام تعهدات از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز مجلس اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های مستمر در خصوص عدم انجام وظایف قانونی وزارت ورزش و جوانان، هزینه‌های بسیاری را به اعتماد عمومی مردم وارد ساخته و جوانان عزیز را به شدت دچار یأس و ناامیدی کرده است.

ماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس افزود: با وجود هزینه‌های باشگاه استقلال که به‌طور رسمی توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شد، باشگاه استقلال به دلیل عدم انجام تعهدات از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. در این خصوص چه کسی پاسخگو است؟

وی خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: عدم ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ از سال گذشته تاکنون با توجه به شعار سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ که متمرکز بر رشد تولید است قابل قبول نیست لذا دستورات لازم در این زمینه باید اعلام شود.

راستینه در ادامه خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه به دور دوم سفر‌های رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: انتظار است در راستای تحقق مصوبات اعتبارات پروژه‌های مختلف ابلاغ شود تا بذر امید در دل مردم به یأس تبدیل نشود البته بخش قابل توجهی پرداخت شده، اما مابه التفاوت آن هم باید پرداخت شود. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.